A 2ª EXPO Internaziunale di Prudutti di Consumatore Chine 2022 (26-30 Lugliu 2022)

A matina di u 25 di lugliu, a 2ª China International Consumer Products EXPO 2022 hà iniziatu in Haikou, Hainan, è più di 2,800 eccellenti marche in casa è in l'esteru sò in debut.

U primu Festival di Noodle di Risu Cinese (8)

Cum'è a prima mostra naziunale di u paese cù u tema di i prudutti di u cunsumu, hè ancu a più grande mostra di i prudutti di u cunsumu in a regione Asia-Pacificu.L'Expo, cù u tema di sparta opportunità aperte è creà una vita megliu, ùn solu sparte opportunità in u mercatu cinese per i paesi di u mondu, ma ancu per a Cina furnisce u mondu cun più beni di cunsumu d'alta qualità è prumove inseme a ricuperazione accelerata. di l'ecunumia glubale.
À l'expo, a Sala di Esposizione Pruvinciale di Jiangxi, a pruvincia di Jiangxi, hà urganizatu l'imprese rapprisentanti pertinenti di l'industria di i tagliatelle di risu per fà un aspettu di gruppu, prumove in più l'effettu di a marca di "Tagliatelle di risu di Jiangxi in u mondu".Camminendu in l'area di mostra di Jiangxi situata in a Sala 6 di u Centru di Cunvenzione è Esposizione Internaziunale di Hainan, a prima cosa chì pò esse vistu hè a visualizazione di a cucina Gan è i tagliatelle di risu Jiangxi, chì attraevanu parechji espositori da i gruppi di cummerciale straneri à visità.

U primu Festival di Noodle di Risu Cinese (7)

Cum'è unu di i rapprisentanti di u noodle di risu di Jiangxi, Zaza Gray hà purtatu Nanchang noodles misti, frittu noodles di risu è altri prudutti populari à a Sala. unu per un tempu.

U primu Festival di Noodle di Risu Cinese (9)

Durante l'entrevista, u rispunsevule di u marketing di a marca Zaza Gray hà dettu chì a participazione à sta mostra hè di permette à più ghjovani in tuttu u paese di sapè più nantu à Zaza Gray è noodle di risu.I sforzi cumuni di l'imprese Jiangxi Rice Noodles sò di mandà noodle di risu istantaneu à a scena mundiale, per quessa, più persone ponu gode di u gustu di l'alimentu asiaticu.

U primu Festival di Noodle di Risu Cinese (6)


Tempu di post: Jul-31-2022